2008-04-30

Varför så trött?

Igår var alla glada för att jag blivit lugnare. Idag är alla oroliga för att jag är alldeles för lugn. Har sovit hela dagen idag - och då menar jag hela dagen, jag sover fortfarande. Jag har sovit sedan tidigt i morse och nu är klockan snart midnatt. Oerhört konstigt! Jag har vaknat några korta, korta stunder för att äta en skvätt. Det är allt. Därför blev det en sväng förbi Q82 innan valborgsfirandet kunde sätta igång. Sonden är tillbaka. Sen funderar mamma på ifall urinvägsinfektionen är kvar, mitt urin är luktar väldigt starkt. Kanske jag inte lyckades bli av med den? Så det blir med största sannolikhet sjukhus imorgon också. Det värsta är att det är helg - alltså inga läkare. På helgen finns bara 1 st jourläkare på plats - på hela Astrid Lindgrens barnsjukhus!!! Detta innebär 1 läkare på ca 60 barn. Rubbat!

Inga kommentarer: