2008-04-15

Överdoserad?

Jag trodde att jag var på väg att bli bättre, men nu har det gått nerför igen. När vi äntligen närmade oss vattenytan kom vi för nära pallkanten och sögs ner av strömmarna igen. Just nu åker vi runt, runt - liksom i en centrifug och det är jättesvårt att veta åt vilket håll vi skall simma.

Jag är väldigt, väldigt slö och frånvarande. Jag bara är och har helt slutat med känsloyttringar. Jag kräks efter medicineringen. Mamma tror att jag är överdoserad av Sabrilex, men läkarna funderar på ifall jag inte tål antibiotikan. Så därför skall vi dela upp medicineringen i fler omgångar. Sbarilex för sig pch antibiotikan för sig. Dessutom skall jag få Sabrilex 4 ggr om dagen istället för två och mindre dos per gång.

Om en halvtimma skall jag göra ett nytt EEG. Och så skall jag få göra ett EKG igen, det var länge sedan sist.

Inga kommentarer: