2008-04-26

Nya kramper

Så kom de tillbaka igen. Fick nya kramper sent igår kväll, kl. 22.45, när jag skulle somna för natten. Efter en halvtimma och sju kramper senare fick jag Midazolam (min akutmedicin). Medicinen fick kramperna att släppa taget om mig. Äntligen fick jag komma till ro och sova några timmar. Vid 03.00 var det dags igen, men inte lika mycket. Lyckades somna om. Vid 05.30 kom en ny serie kramper igen så jag fick en dos Midazolam till. Den hjälpte, skönt!

Kanske kan det vara senaste dagarnas oro i magen kombinerat med dålig sömn och lite mat? Vi får fråga vad doktorn tror på måndag. Hoppas vi får ordning på allt snart så att jag kan få lite lugn och ro och slippa kramperna - de är verkligen obehagliga.
:-(

Idag har jag hittills varit krampfri och ätit bra - men jag kämpar mycket med magen. Jag kan fisa hur mycket som helst. Mamma gapar av förvåning varje gång.
;-)

Inga kommentarer: