2008-04-21

EEG nr. 8

Imorgon är det dags för EEG igen. EEG:t som jag gjorde förra veckan visade inte någon förbättring trots allt slit med medicinering av allehanda slag. Vi hoppas att det ska se bättre ut nu. Jag har varit ganska tillfreds senaste dagarna, men haft ganska tråkigt - jag kommunicerar knappt längre. Inte så kul. Har haft kramper igen vid några tillfällen... kanske blir det så att vi måste testa ny medicin igen? Vi får höra vad doktorerna säger imorgon.

Å så ska vi till Hörselcentralen imorgon igen - det gäller att försöka synka besöken så att vi slipper vara på sjukhuset varje dag. Mina nya lurar sitter synnerligen dåligt så vi ska försöka justera dom. Sen har det blivit glapp och knaster i min ena lur också så den kan jag inte använda alls. Typiskt, som om jag inte har nog med annat. Jag hoppas att vi gör nya avtryck när jag ändå är där så att jag kan få ett par nya fräscha snart.

Inga kommentarer: