2008-04-11

Hemma på Q82

Så var permissionen slut, vi är tillbaka på Q82. Jag har ätit sämre de senaste dagarna och igår åt jag i princip ingenting. Utöver att jag är trött har jag också börjat andas väldigt ansträngt, mer än vanligt. Därför bestämde sig mamma och pappa för att åka in med mig och så blev vi kvar. Jobbigt, men ändå skönt att vara på rätt ställe där jag kan få hjälp. Börjar känna mig hemmastadd på Q82, har blivit "tjenis" med personalen. Jag blir nu sondmatad så jag börjar bli lite piggare. Tur att det går att göra så, man blir ju så trött av att inte äta. Äta bör man...

Har krampat igen, vilket vi alla är himla ledsna över.
Vi blir troligen kvar några dagar till.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Freja, vi blir så bekymrade när vi ser att du mår dåligt och inte äter. Det måste man. Vi hoppas verkligen att du blir lite starkare av sondmatningen så att du mår bättre och orkar äta själv. Tack för den oerhört fina bilden; du såg verkligen glad ut!

Kämpa på nu så håller vi tummarna för dig här borta! Stora kramar till hela familjen från Sara och Magnus

Anonym sa...

Kämpa på Lilltjejen! Trist men tryggt att vara tillbaks på ALB o eran avdelning.