2009-04-28

Kusinerna på besök

Idag kom morbror Johan tillsammans med Melker och Alma och hälsade på. Det var verkligen roligt. Vilket tempo!!! Så mycket på gång hela tiden. Tänk om jag kunde få 1% av deras energi - då skulle jag vara som en racketboll.
:-)
Det var så mysigt att sitta i soffan tillsammans och titta på Bolibompa. Melker höll mig i handen, det tyckte jag mycket om. Å så höll Melker också armen om mig med handen på huvudet. Det är tryggt med en stor-kusin som jag vet tar hand om mig. Det är härligt att lyssna på och känna närheten av andra barn. Tack för att ni kom och hoppas att vi ses snart igen.

8 kommentarer:

Sara K sa...

Vad stora ni har blivit, alla barnen! Det är ju inte klokt vad snabbt det går! Ni ser ut att ha det hemskt mysigt tycker jag. Kram

Anonym sa...

Vilka superfina barnbarn vi har!! Kramar från Barbro och Frej

Katarina sa...

Vilka fina bilder! Kul med kusiner på besök! Kram

Anonym sa...

De tre musketörerna har numera blivit de tre kusinerna.Helmysiga bilder allrahelst när storkusinen Melker greppar Frejas hand (Bollibompa förmodligen lite skakig)

Hälsningar till Er alla från Alma o Melkers Morfar Jan.

dessi sa...

hej, vilka härliga kort, förstår att det är spännande att vara med andra barn och ta del av deras lek eller tv.. kram dessi

Anonym sa...

Fina Älskade Freja, "hålla handen korten" är underbara!
Jag önskar dig den bästa "må-bra- helgen" som finns! Kram Paula

Jonna sa...

Hoppas ni hafte n skön 1 maj helg. Vilka underbara kusiner du har. Hålla handen, mysigt! Sångerna som mamma sjöng gjorde min dag så glad. Du sjöng ju med och log så härligt! Må så gott o jag tänker på er allihopa!

Susanna B sa...

Söta Freja! Vilka fina bilder.
Vad mysigt med kusinbesök!

KRAM Sanna B