2009-04-13

Det är så roligt att prata...

... och höra min egen röst!
:-)

6 kommentarer:

Sara K sa...

Det kan jag gott tänka mig! DU ser riktigt belåten ut på bilderna. Däremot undrar jag så vad du snackar om? Vi får ses och snacka lite snart! Kram

dessi sa...

hej freja, vad du ser nöjd ut, det är så härligt att du kan höra! snacka på bara, du har nog mkt klokt att säga. vad fint ditt nya rum ser ut och kul att huset blir så bra nu. det gick ju riktigt fort.. hoppas du får en bra dag. kram dessi

gertrud sa...

Hej,

Vad fint ni har fått det hemma. Hoppas ni alla tre kommer trivas.
Kram Gertrud

alma o melkers morfar sa...

HÄRLIGA FREJA.
FÖLJER DIN BLOGG OCH FÅR INFORMATION FRÅN FASTER MIKAELA OCH FARBROR JOHAN.
JAG 59 ÅRING SITTER FRAMFÖR DATABURKEN OCH TITTAR PÅ DE HÄRLIGA BILDERNA, MINA ÖGON FYLLS MED TÅRAR> JAG KAN LOVA DIG FREJA ATT DET ÄR VERKLIGA GLÄDJETÅRAR.JAG SER GLÄDJEN I DINA ÖGON,DU STRÅLAR O JAG GRÅTER VAD MER KAN MAN BEGÄRA. KRAMAR I MASSOR FARBROR JAN

Alma o Melkers morfar sa...

URSÄKTA MIG FREJA. MIKAELA O JOHAN ÄR JU MOSTER O MORBROR.
TUR ATT JAG FICK MED ÅLDERN I FÖRRA INLÄGGET, KANSKE EN FÖRKLARING

Freja sa...

Hej Janne,
hi, hi... det gör inget att du virrade till det. Jag har blivit van vid sådant - självaste moster Mikaela brukar faktiskt kalla sig för faster. Äpplet kanske inte faller så långt ifrån trädet ändå?
;-)
Kram till dig från mig