2009-04-26

Feber

Febern fortsätter. Och illamåendet. Igår hade jag ont i magen igen och jag förstår faktiskt inte varför. Jag hade inte ätit för mycket och jag hade inte luft i magen som störde. Bara ont i magen. Inatt kräktes jag och ytterligare en gång på morgonen... trots att jag fick små mål under lång tid. Hade en hel del kramper på morgonen. Febern låg på 38,3 grader när jag fick alvedon. Med alvedon sjönk febern och kramperna avtog. Äntligen kunde jag få lite sömn. Först en varm dusch med mamma och sen en tupplur i bara mässingen. Skönt!

2 kommentarer:

Sara K sa...

Vad himla trist att febern och kramperna fortsätter. Tur ändå att alvedon hjälper även om jag förstår att du ogärna vill ta det. Hoppas resan hem gick bra! Kram

dessi sa...

hej freja. hoppas feber och kramper är bättre och att ni kan få lite svar när ni är tillbaka. verkar ändå som resan varit väldigt lyckad med nya kompisar och allt annat. ni är så fantastiska. kram dessi