2008-06-06

Nationaldagen - vilken rolig dag!

I dag är det Sveriges nationaldag. Jag och mamma firade genom att vara lika fina i randig tröja. Självklart bar jag gult och blått dagen till ära. Fina kläder som kommer ända från Amerika, väldigt söta!



Strax innan lunch kom Sara K på besök. Vi pratade, skojade och skrattade. Jag gillar Sara - hon är cool.


Sen åt jag lunch hemma och efter det gick vi till Strandcafét där mamma och Sara fick äta sin. På cafét mötte vi upp Sara J, hennes dotter Beata samt Saras mamma och syster. Väldigt skoj med fint väder och goda vänner!



Och så ikväll kom nästa besök - Tant Katta från DalaFloda, så skoj... det var länge sen sist. Vilken underbar dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skoj det var att hänga lite Freja! Du var ju på strålande humör! Jag har mailat din mamma bilderna jag tog.
Kram från Sara