2008-06-22

Jag fyller 1 år idag!

Oj vad vi har firat. Dagen har börjat mycket bra med uppvaktning från alla håll och kanter. Mormor, morfar, morbror Johan, Mikaela, kusinerna Melker och Alma kom och åt frukost med mig, mamma och pappa. Jag har fått massor av fina presenter från hela Sverige. Tusen tack - jättefina. Jag blev så glad. Har inte hunnit prova alla kläderna ännu, men storlekarna är perfekta!

Å så har vi ätit tårta. En riktigt smaskig tårta som pappa gjort med jordgubbar, hallon och rabarber. Mums filibabba!


Sååååå roligt med kalas och att få vara i centrum. Tänk om det kunde vara så här varje dag.
Jag i min fina midsommarkrans som mormor gjort. Hon är duktig min mormor.


Min första födelsedagstårta var verkligen smarrig. Funderar lite över smakerna.

Pappas present - ett träd som vi kallar Frejaträdet.

Efter jag hållit låda i flera timmar och ätit på tok för mycket tårta blev jag trött och somnade gott i tant Mikaelas famn. Mysigt!


3 kommentarer:

Faster Jecka sa...

Hej Freja!
Grattis på 1-årsdagen!!! Kul att du haft en så bra dag. Vilken fin bild på dig och pappa vid ditt nya träd. Alla hälsar jättemycket till dig, mamma och pappa! Kram från Jecka.

Anonym sa...

Ett jätte stort grattis på 1 års dagen! Vi följer dig hela tiden och hoppas att du får en riktigt underbar sommar.
Många kramar Zachary med familj.

Unknown sa...

Stort Grattis pa 1-arsdagen! Kul att se alla fina bilder pa dig.
Kram
Peter