2008-06-30

Biverkningar av Sabrilex?

Det känns som om jag har blivit manodepressiv efter införandet av Sabrilex. Det går i 2- veckorsintervaller, vilka alltid avslutas med att jag är oerhört speedad och vaken i flera dygn följt av flera dygns sömn. Under "vakenperioden" glömmer jag hur man gör det mesta. Jag suger inte på tungan, inte på nappen, äter inte på flaskan, bajsar inte, hostar inte, visar ingen hunger och jag känner mig mycket ängslig och orolig. Jag pruttar en hel del - av rädsla... tror jag. Jag är spänd i kroppen. När sömnperioden kommer så kommer allt tillbaka. Då kan jag åter igen suga på tungan, suga på nappen, äter jättefint på flaskan, bajsar, hostar när jag behöver, jag visar tydligt när jag är hungrig och jag är nöjd.

Det är jättekonstigt. Detta har ju aldrig hänt innan och nu händer det med jämna mellanrum. Frågan skall ställas till Q82 idag. Undrar om vi kan få något svar?

Inga kommentarer: