2008-06-25

Fiffiga Frida

Jag mår bra men är forfarande himla förkyld. Febern kommer och går, just nu är den borta. Istället försöker jag undkomma mamma som jagar mig med Näs-Frida. Näs-Frida är en grej som man suger snor ur näsan med. Superbra för små snorisar som jag.
:-)


Då och då kräks jag, men det är antagligen bara för att jag behöver få upp slem. Helt plötsligt är mamma inte nervös när jag kräks - utan snarare lättad. Mamma är nämligen himla rädd för att jag ska få lunginflammation. Det hoppas vi att jag slipper.

3 kommentarer:

Bergner sa...

Hej Hjärtat.

Gott att höra att du mår bra trots förkylning.

Kram/Moster M

Anonym sa...

Ja, det ver verkligen skönt att höra att det är OK trots allt. Krya på dig!
Kram /Sara

jbfoto sa...

Näs Frida är super vad gäller att rensa rent i näsan. Men det finns nog roligare saker att göra än att få en sug upp i näsan.

Krya på dig Freja.

Johan