2008-06-20

Midsommarfirande på Strandcafét

Äntligen midsommar igen. Midsommarflicka som jag är så anser jag givetvis att detta är årets höjdpunkt. Iförd min finaste sommarklänning och hatt gick vi till Strandcafét där vi firade med buller och brak. Vi klädde stången, dansade och lekte. Väldigt mysigt och solen sken på oss. Vilken dag! Massor med glada barn, spelman, lektant och godisregn. Världens alla rosor till alla som hjälpte till - utan er hade det inte blivit något firande på Strandcafét idag





Mamma och jag pratar lite

. Bengt spelade en massa roliga midsommarsånger. Superbra!

Fina midsommarstången och havet som bakgrund.


Morbror Johan och kusin Alma.



Mormor, jag, Killan och Anita klär stången.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad stilig du var igår! Nu känner jag att jag kanske borde ha klätt mig lite finare jag med. Kika gärna lite på min blogg så vet du vad jag pysslade med igår. www.dynamitduon.se

Puss och kram/Moster