2008-05-10

Sömn är en bristvara

Äntligen har jag somnat. Senaste 36 timmarna har jag sovit ca 3 timmar sammanlagt - uppdelat på 3-4 tillfällen. Inte bra. Feber, orolig, ledsen och trött - ingen bra kombination. Ingen sömn, bara massor av tårar. Orolig, nervös och jätteledsen. Mamma och pappa försökte allt men inget fungerade. Trots 3xDormicum - ingen sömn. Jag var otröstlig. På sjukhuset fick jag ikväll testa en ny medicin som heter Catapresan och efter ca 2 timmar, vid 20.15, somnade jag äääääääntligen. Vi var på väg att ge upp och testa ytterligare en medicin. Men det kändes verkligen inge bra så vi valde att vänta extra länge och till slut efter mycket om och men somnade jag. Nu sover jag gott - har sovit ca 45 minuter nu. Hoppas det håller i sig hela natten - min lilla kropp behöver verkligen vila.

Inga kommentarer: