2008-05-25

Mors dag

Idag är det mors dag. Självklart ville jag uppvakta min mamma ordentligt så jag tog med hela familjen på utflykt till Östergarns änge. Med på utflykten var mamma, pappa, mormor, morfar, morfars mamma, farmor, farfar, Elmer och så jag förstås.
Ingrid och jag hade en lång pratstund om allt möjligt. Jag hade mycket att berätta, det har ju hänt en hel del saker sen sist vi sågs.

Elmer njöt av att springa utan koppel i det vackra änget.


Midsommarflicka som jag är ville gärna plocka midsommarblomster.

Med oss hade vi en fantastisk picknick med en massa gott och så kaffe och kaka till dessert förstås.



Ananas - smaskens, det var en rolig frukt. Å så träning på att sitta själv. Jag klarar det inte själv än, men jag tycker att det är ganska roligt att öva nu för tiden... Skam den som ger sig!


En liten promenad i änget hann vi med också mellan alla goda saker som skulle hinna ätas.


Samma lika? Äpplet faller inte långt från trädet... (farfar och pappa)

:-)

Inga kommentarer: