2008-05-19

Middag i lusthuset

Ikväll åt vi middag i lusthuset vid mormor och morfar - mysigt. Idag har varit en väldigt bra dag, jag har varit väldigt glad och sprallig. Jag har ätit en portion lax och en portion kött - smaskens. Å så har jag träffat min gotländska sjukgymnast Gunnel som verkar himla bra. Därtill har jag träffat 2 av mina nya assistenter - dom verkar också toppen. Jag har inte sovit så mycket under dagen, vilket bekymrar mamma och pappa. Kan man inte bara få vara glad ibland... och sova lite mindre?

Ikväll, efter middagen, åkte sonden ur av misstag så nu får vi se hur natten blir... tur att vi ska till doktorn imorgon ifall jag inte äter något under natten. Läskigt, men samtidigt skönt på något sätt. Det ställer saker och ting på sin spets - det blir roligt att få visa framfötterna lite. Dom ska allt få se att jag kan äta på egen hand.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin fiskartröja du har! Härligt att träffa alla släktingar o vandra runt i alla trygga famnar. Alltid någon ledig!
HaHa så du drog ut sonden i smyg du, när inga föräldrar såg. Bus Freja vi syns snart!

Anonym sa...

Härligt att Freja är piggare. Det verkar som att minskning av epilepsimedicinen var rätt beslut. Skönt att ni är på plats i Ljugarn. Hoppas att vi snart ses där.
Kram
Birgitta