2008-05-06

EEG nr. 10

Idag har jag jubileum - jag gjorde mitt 10:e EEG. 10 st EEG - förstå vad många! Det gick bra. Efter att jag gjort klart EEG:t gick vi till Q82 för att sätta i en fräsch sond. Som jag hatar det! Det är verkligen otrevligt både att ta ut och sätta i sonden. Jag blev jätte-, jätte-, jätteledsen och vägrade bli lugn igen. Jag skrek och var alldeles spänd i kroppen - som en pinne. Till slut fick jag Dormicum, ett slags lugnande medel, för att komma till ro igen och det gick bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla Campionessa!
Jag följer dig på bloggen må du tro. Ibland blir man så glad och ibland gör det ont i hjärtat. Hoppas du inte har ont och att solen värmer ditt lilla fantastiska ansikte!
Pussar från Lisa

Farfar sa...

Mamma och pappa är så tappra och så kärleksfulla och vi tänker ständigt på hur ni kämpar alla tre.
Kram Farfar