2008-05-04

Min nya stol

Nu har min nya stol kommit. Jag sitter jättebra i den. Den ger bra stöd på alla sätt. Eftersom jag gillar att sitta i den kommer den vara bra för min huvudträning. Det kommer att vara bra träning för hela min kropp. Bara att komma i upprätt ställning är viktigt för mig, kroppen mår inte alls bra av att bara ligga ner som jag gör... luftvägarna, organen, skelettet osv.- hela baletten är gjort för ett liv på benen.

Stolen är super - men den är utan tvekan en inredningsmässig katastrof! Vi har ett nytt sätt att leva som vi måste vänja oss vid. Nåväl, det som är bra för mig är bra för mamma och pappa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Freja.

Vilken fin stol och så fint du sitter i den. Idag träffade jag en annan liten sötnos som precis har fått en exakt likadan stol. Han heter Petter och bor i Enskede.

Kram/Moster M.