2008-01-11

Tack för ert engagemang!

Hej alla som läser min blogg,
vill börja med att tacka så otroligt mycket för allas varma tankar, donationer och snälla ord.
Det värmer och stärker oss i kampen mot min sjukdom.

Igår gick sjukgymnastiken riktigt bra - jag kommer nog bli kompis med sjukgymnasten vad tiden lider. Dagens pass var ingen höjdare eftersom det hamnade mitt i sovklockan. Men nu har jag två träningsfria dagar - skall njuta av dem. Imorgon är det ögonundersökningar - ERG och VEP. Kan bli jobbigt. Berättar mer om det när det är gjort.

På måndag skall mamma få sig en omgång också. Bröstmjölk och blod skall analyseras. Hon börjar bli lite orolig efter hon bevittnat undersökningarna som gjorts på mig.

Trevlig helg!
Kram och hej

4 kommentarer:

Daniel Glifberg sa...

Vi följer er resa och tänker på er mest hela tiden.

Daniel, Maria, Elsa och Axel

jbfoto sa...

¡Hola! Freja

Det är dina kusiner Alma och Melker som vill skriva till dig och säga till dig att vi saknar dig så ända in i norden. Vi är inne på bloggen
varje dag för att se om den har blivit uppdaterad. Vad skönt att det är engagerade personer som hjälper dig med träningen och som genomför
undersökningar. Vi förstår att det är jobbigt för dig, men uthållighet kommer att ge resultat.

Min pappa, din morbor, längtar att få resa till Barcelona och hälsa på er och se hur ni har det. Han är också lite sugen på tapas och ett
par glas Cava på någon uteservering i Barcelona samt praktisera spanskan (katalanska) från gymnasiet. Typiskt pappor.

Vi tycker att du och din mamma och pappa kämpar på fantastikt och att vi tänker på er varje dag. Freja, du är lika stark som Pippi Långstrump,
du är så rysligt stark, så i hela världen finns det ingen Polis som är så stark som dig.


dina kusiner
Alma och Melker

mamma Mikaela och pappa johan hälsar.

Anonym sa...

Pippi Långstrump...det var en fin fin förebild eller hur Freja. Kram från ara, Kristofer, Sixten och Beata

Anonym sa...

Pippi är min idol!!

Skickar er massor med kramar... Linus längtar efter att få träffa dig igen.

Kramar Linus och mamma Sofia