2008-01-06

På plats i Barcelona

Hej alla, vi har nu kommit fram till Barcelona. Resan gick hur smidigt som helst. Mamma och pappa hade oroat sig länge över hur besärlig resan skulle bli och hur besvärlig jag skulle vara. Tji fick dom. Jag var hur glad som helst hela dagen - jag förde mig världsvant.

Idag har vi gått promenad och tittat runt i kvarteret, avslutade med tapaslunch på en uteservering. Väldigt trevligt, gillar klimatet här i Barcelona betydligt mer än kylan och de kalla vindarna hemma i Sverige.

Lägenheten är jättebra. Tre sovrum, vardagsrum/matsal och så ett litet kök. Perfekt. Ägs av en mycket trevlig amerikanska som ger oss alla tips vi behöver.

Imorgon är mitt första möte med dr. Martinez - det skall bli spännande. Hoppas det inte det blir för jobbigt med alla provtagningar bara. Mamma är lite ängslig över det... men får jag bara sitta i pappas trygga famn som vanligt så ska det nog gå vägen denna gången också.

Nu vet vi vart vi kan hitta trådlöst Internet så imorgon kanske jag lägger upp lite nya bilder.

Kom ihåg - alla tankar på mig imorgon!

Stor kram från mig
Freja

Inga kommentarer: