2011-01-19

Vaccin mot vattenkoppor

Min feber var tillfällig och försvann. Hurra! Ibland har jag lite svårt att reglera kroppstemperaturen så kanske var det inte värre än så. Och det var en himla tur för idag hade jag en bokad tid för vaccination - äääääntligen har jag fått vaccinera mig mot vattenkoppor. Jag och pappa var på Lidingö Sjukhus idag och ordnade med detta. Dessutom fick jag träffa min nya doktor som skall vara vår kontakt vad gäller det mesta förhoppningsvis. Hon var toppen! Mycket kunnig, erfaren och empatisk. Hon verkade inte bara bry sig om mig utan även om mamma och pappa. Min nya doktor kan nog bli ett stort stöd för oss och det känns skönt.

3 kommentarer:

dessi sa...

Heja * 3
1. nya doktorn, det har ni varit värda länge - en bra kontakt
2. vaccinet. vattkoppor ej kul
3. feber borta

heja heja heja

Anonym sa...

Halsningar fran mormor & morfar i Khao Lak, Green Beach.
Vi laser din blogg har och hemma.
Hoppas ni mar bra och vi langtar efter er.

Paula sa...

Det var glädjande att läsa!

Ha en mysig helg!

KRAMAR