2008-10-25

Äntligen utflykt

Jag har inte mått så bra senaste tiden och inte heller under veckorna här i Barcelona. Det är mycket upp och ner. Speedy Gonzales några dagar, sen nervös och orolig, sover dåligt, svettas, kräks och efter det blir jag urtrött och sover jätteläääänge. Det är samma mönster som jag haft länge fast det har påverkat mig lite mera. Kanske är det alla nya miljöer och stress som ligger bakom min oro till viss del? Hur som helst så har det resulterat i att vi inte varit på speciellt många utflykter förutom våra besök till sjukhuset. Idag var vi på vår andra "riktiga" utflykt. Vi promenerade ner till Barceloneta. Vädret var varmt och fint, så mamma och pappa passade på att bada. Superskönt tyckte dom - själv satt jag i skuggan med mormor... där trivs jag allra bäst.



I veckan kom min kompis Peter på besök så han hängde på idag också. Peter tycker mycket om melon, precis som jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Desserto más or menos leche...det ar fragan...

Kul det var att hanga ut med dig och familjen. Vi ses imorgon!
Kram
Peter