2008-10-30

Dag 3 Sabrilex 0 mg

I tisdags, samma dag som vi åkte hem från Barcelona, bestämde vi oss för att äntligen våga ta steget. Våga ta steget att ta bort min epilepsimedicin Sabrilex. Detta ögonblick har vi längtat efter länge. Samtidigt är det givetvis lite läskigt...

"Sabrilex-effekten" sitter i ca 3 dagar efter förändrad dos, så det är först då eventuella fördelar eller nackdelar kan visa sig. Idag är det 3:e dagen. Ännu så länge mår jag bra, i skrivande stund jag sover gott efter att ha frossat i mig en halv banan. Mums... smarrigt! Jag har blivit väldigt duktig på att äta själv. Det är skönt för då behöver vi inte använda knappen så mycket.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Banan... jag med! Jag har två stycken som jag ska äta upp nu på eftermiddagen.

/Moster M

Anonym sa...

Då håller jag alla tummar som finns för att det ska gå bra fina Freja!

Anonym sa...

Härrligt pm du medicin slipper! Banan e mums!

Anonym sa...

Vad spännande! Och så modigt att ni vågade ta steget! Hoppas nu att det lönar sig! Du vet vad jag tycker om banan... Kram