2008-10-13

Arago street

Framme i Barcelona. Resan gick bra, men den var ganska jobbig. Flygplanet var jättevarmt och skylten för säkerhetsbältet lyste hela resan. Svårt att gå på toa och svårt för mig att få ligga en stund med rupman bar och sträcka ut kroppen. Mycket gnäll och tårar från min sida.

Nu är vi framme- lägenheten är jättebra, framförallt har den en grym terass. Vi inviger den i skrivande stund med ost, charkuterier, bröd och lite vin.


Imrogon kl. 11.00 har vi möte inbokat med dr. Martinez. Godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken terass!! :-D

Moster M

jbfoto sa...

Sköööönt.
Det ser verkligen super ut.
Om ett par timmar åker jag till Bryssel så just nu jag stryker en sista skjorta. Skulle hellre vilja styra om flighten till Barca och få lite värme. Ha det gott på terasen och lycka till med besöken hos Martinez.

Morbror
Johan

Anonym sa...

Ni ser ut o ha det super, trots överresan. Lycka till imorgon o hälsa din farföräldrar o föräldrar från mig.