2008-10-28

Handikapp-plats Spanair ger vi tummen ner

Någon månad innan vi åkte kontaktade vi SAS/Spanair för att be om hjälp med bra platser i och med att jag behöver lite extra utrymme. Trånga utrymmen och jag är ingen bra mix. Inga problem sa kundservice, vi placerar er långt fram i planet där lite extra benutrymme finns. Ingen lyx, men snäppet bättre.

Resan ner gick bra, men idag blev vi placerade på rad 18. Rad 18 är inte längst bak i planet, men inte långt därifrån. Extra benytrymme var det inte att tala om. Se bilden nedan, den talar sitt tydliga språk.



Resan var som ni förstår ingen rolig tillställning - det var varmt, trångt och jag gnälligare än någonsin, tappade andan minst 4 gånger för att jag var så arg - men nu är vi hemma välbehållna. Vi är alla trötta som tusan för jag har mått sisådär senaste dygnen. Mamma och pappa håller tummarna för att det vänder till natten. Vi måste få sömn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkomna hem till oktober-Sverige! Vad trist att resan var så jobbig - ingen hejd på eländet. Hoppas ni får komma hem, vila ut och komma in i de normala rutinerna så kanske det vänder. Kram från MAgnus och Sara

Anonym sa...

Hej på er alla tre!
Skönt att ni är hemma välbehållna, men det låter som att det varit jobbigt. Vi längrtar efter att ses!
Kramar från Lisa och Lo, som är hemma med hosta och snor