2008-10-19

Jag i tidningen



Aftonbladets söndagsbilaga 19 oktober

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt vad fin fin du var i tidningen Freja! Jag kom faktiskt ihåg att köpa! Bra att upplysa folk om sjukdomen i ett lite bredare forum. Kämpa på där nere så fortsätter vi att heja på er här hemma! Kram från Magnus och mig

Anonym sa...

Hej Freja.

Nu har jag kommit hem t Sverige igen. Det var jättetrångt och jättevarmt på planet... det kändes helt klaustrofobiskt och jag tänkte först be om att få gå av. Tänkte dock att om Freja pallar trycket då ska jag också försöka. Det gick bra och eftersom jag fick sitta bredvid en pratsugen gutt fra Norge så gick resan ganska så snabbt. Hoppas du fick sova lite idag och att du stod ut vid ögondoktorn. Hälsa mamma och säg att jag saknar henne.
Puss och kram/Moster M

Anonym sa...

Vilken fin artikel, jag grät med er alla tre. Bilderna var fina o artikeln bra skrivet med en rak ton, informativ. Nästan som om mamma din skrivet den själv. Här hemma blåser der storm o jag gissar att det gör det i era tankar. Tänker på er!