2008-10-05

Hemma igen

Greklandsresan har varit en höjdare för oss alla. Overkligt att kunna komma iväg - till sol och bad och (lite) avkoppling. Många måsten följer med vart jag än är, men det är åtminstone skönt att få ny miljö för ett litet tag. Såklart himla tufft utan assistenter men det har vi å andra sidan inte hemma heller nu för tiden... Mormor och morfar gjorde en enastående insats - utan er hade det (i vanlig ordning) varit väldigt svårt att realisera detta. Tusen tack!

Jag sover fortfarande - är helt utmattad av senaste veckan. Har mått sådär faktiskt. Mycket svettningar, mycket kräkningar, mycket gnäll. Kanske var det värmen som fick mig att må sisådär? Kanske var det nya baciller? Kanske var det något helt annat. Kanske, kanske, kanske - vi lär aldrig få veta...

Flygresorna gick helt underbart bra. Då fick jag ju vara i famnen hela tiden så då var jag som ett ljus.
;-)

Numera är alltid en stor oro förknippad med att vara borta... vi är väldigt glada över att vi vågade åka - men också himla glada över att vara hemma igen. Det gick, vi gjorde det, vi tillät oss njuta litegranna.

Nu är vi hemma. Mamma och pappa kan andas ut och jag sover gott i min sköna säng.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ledsen att jag ej kan vara hos dig Freja. Hoppas att du blir bättre, kanske efter Barcelona. Hälsa mamma o pappa att det var säkert välbehövt med sol o avkoppling uatnför Sveriges gränser. Kramar många till er alla tre.

Anonym sa...

Välkommen tillbaks till Sverige, Freja!
Moster Malin

Anonym sa...

Instämmer med moster Malin; välkomna tillbaka! Är ni dessutom tillbaka i stan eller har ni åkt till Gotland? Undrar Sara och Magnus som vill ses snart!! Kram

Anonym sa...

Härligt att höra att allt gått bra och att ni fått njuta av sol och värme! Kramar från Gotland!