2009-12-23

Till er alla från oss alla

En riktigt God Jul

4 kommentarer:

Evalill sa...

En STOR God Jul Kram till er!!

Familjen Jonsson Linköping sa...

God fortsättning till er stora kämpar.Vi känner med er o följer bloggen.
Kramar från oss i Linköping.
Magnus , Eva o Lovisa

miOmolly sa...

Hej Frejis! Gott Nytt År och tack så jättemycket för det fina julkortet! Grymt fina bilder på dig och mamma när ni åker skidor/pulka, ser riktigt härligt ur. Hörde att ni varit sjuka över jul och nyår, fy va trist, men hoppas ändå att du hade lite skoj ändå och att du fick massor av julklappar=)
Vi har haft en lugn och skön jul, Mio har varit hemma nästan varje dag och vi har myst och varit hos min syser Sanna. Snart är det slut på allt farande fram och tillbaka från sjukhuset, förhoppningsvis så kan Mio flytta hem snart, vi ska "bara" fixa några assistenter=) Allt ordnande med försäkringskassan är klart och assistent firma är vald, ja ni vet ju hur mycket stökande och bökande det kan vara med allt sånt. Så fullt upp är det för tillfället, men Mio mår bra och klarar längre och längre stunder utan sin mask=)
Hoppas du får en bra start på året och att 2010 blir ett kanonår!=) Massor av kramar från oss.

Paula sa...

Hej Freja. Jag vill bara säga att jag tänker på dig och att jag varje dag tittar på det fina julkortet jag fick av dig. Det lyser upp hela mitt kylskåp här hemma :) Kramar till fina dig.