2009-12-11

Cirkusrummet

Så äntligen var det dags för att åka till Korallen igen - till Cirkusrummet. Glädjen blev dock väldigt kortvarig. Jag började med att testa luftmadrassen. Det var väldigt spännande men det råkade tyvärr bli så att jag snurrade runt och gjorde illa armen lite... ... och blev jätte-, jätte-, JÄTTELEDSEN. Så där ledsen som bara jag kan bli. Inte ville det gå över heller. Jag bara grät och grät och grät. Tårarna forsade ner för mina kinder så min nya klänning blev alldeles blöt. Cirkusrummet - vilken dumt påhitt!
Efter en låååååång stund i famnen och fruktstund så kändes det bättre, men jag blev verkligen helt slutkörd! Skönt att få komma tillbaka till dagis och det som jag känner till.
Hoppas att det går bättre om ett par veckor när jag skall besöka Cirkusrummet igen.

2 kommentarer:

miOmolly sa...

Lilla Frejis, du var den coolaste Lucia jag någonsinn sätt, man måste ta ut svängarna ibland och gå sin egen väg. Synd att du blev så ledssen på Cirkusrummet, men tur att det gick över, det mesta brukar gå över när man sitter i mammas famn. Ha nu en riktigt God Jul med många fina klappar. Kram till hela dig och din familj från Mio med hela sin galna familj=)

miOmolly sa...

Och du förrästen...jag tror du har samma stol som Mio ska få i morgon, är det en pandastol du har? Tycker du att den är bra att åka i? Tror Mio kommer att älska sin stol så mycket att nog kommer att sitta i den dygnet runt=) Vi ska åka och hämta den i morgon...spännande=)