2009-02-10

Tandfestival

Idag har varit en bra dag. Jag har varit glad och ganska pigg. När jag kom hem från dagis orkade jag vara glad och go 2 hela timmar innan jag somnade i total utmattning. Vi lekte i lilla rummet, satt i stolen och så tog jag ett långt härligt bad. Det var så skönt att jag nästan somnade i badet. Vilken härlig dag!
:-)
Å vet ni vad... 4 nya tänder har tittat fram - 2 där uppe och 2 där nere. 4 st!!! Då har jag alltså 6 st tänder nu. Inte illa! Det kliar lite, men det blir jätteskönt när mamma gnuggar tandborsten mot mina tänder.

Inte konstigt att det har varit lite tandagnisslan senaste tiden.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad härligt Freja! Nu blev jag glad i hela kroppen när jag fick läsa om din fina dag/ Kram Paula

Anonym sa...

Hej Freja,
jag blir oxå så glad när jag läser ditt senaste inlägg. Vad härligt att du har orkat med så mycket! Du är världens bästa.

kram Dessi

Anonym sa...

Hej lilla söta Freja,
Vilken härlig dag! Kan tänka mig att det var skönt att få bada. Och hela fyra nya tänder!! Tänker på dig!

Massor av kramar från Sanna Berglund

Anonym sa...

Freja vad härligt att höra att du haft en mysig dag. Så många tänder som tittar fram. Då har man rätt o vara lite kinkig...Har du simskolan idag? En vän till mig e där med en underbar kille: Ludwig. Har du träffat honom? Kramiz

Mimson sa...

Hej Freja

Jag läser ofta om dig på din blogg, som din mamma skriver så fint i.
Så roligt med fler tänder!

kramis

Maria Öhman

Anonym sa...

Hej Freja
Vilken härlig dag du haft, kramar till dig från mig. Kram Zoey

Anonym sa...

Gott m gaddar!