2008-09-02

Sonja

Idag åkte vi med båten till fastlandet. Vi skall hem till Lidingö en sväng för mamma och pappa ska på bröllop på lördag. När vi ändå åker upp ska jag passa på att göra en massa viktiga saker - vaccinering på BVC, assistentintervjuer, läkarsamtal, hörselkliniken och så det bästa av allt... gympa med Sonja. Jag har saknat Sojna så under sommaren. På Gotland ville de inte komma till oss så ofta - helst inte alls faktiskt. Men efter mycket tjat lyckades mamma övertala dem att komma och gympa med mig var tredje vecka... men det satt långt inne. Nåväl, lite är bättre än ingenting. Imorgon ska Sonja komma hem till oss och det ska bli jätteskoj. Jag längtar. Jag borde egentligen lägga mig tidigt ikväll så att jag är stark och pigg imorgon när hon kommer. Jag funderar fortfarande på saken i skrivande stund... känner mig lite sugen på nattsudd också efter en jättemysig kväll med middag och lek hos farmor och farfar... hmmmmm... vi får väl se vad jag bestämmer mig för.
;-)

Inga kommentarer: