2008-09-03

Lilla rummet

Sonja hade sett mammas fina leklåda som hon byggt till mig här på bloggen. Strålande idé tyckte hon. Å bara för att hon är så snäll så hade hon med sig en liknande leklåda till mig så att jag kan ha min fina kvar på Gotland och en ny fin som jag kan använda här hemma i Stockholm. Den är suverän. Först var jag skeptisk för den har inget tak...



... men vet ni vad... den är nästan snäppet bättre än min låda hemma på Gotland. Först och främst är den rymlig och bra, det får plats en massa roliga leksaker att hänga i taket, men det bästa av allt är faktiskt att den INTE har något tak för det gör att ljuset uppifrån kastar skuggor från leksakerna som hänger ovanför mig. Kanske ser jag leksakerna bättre då?


Jag vill inte rangordna mina två leklådor - jag älskar dom bägge två. Dom är bra på olika sätt och det är toppen.
:-)

Inga kommentarer: