2008-09-11

EEG-svar

EEG:t jag gjorde igår var något sämre än föregående gång. Det är dock så pass liten försämring så läkarna tycker inte att vi skall varken höja eller byta medicin just nu. Härligt... det var (delvis) det svar vi önskade oss. Då ligger vi kvar på 100mg tills vidare och så håller vi tummarna för att det fortsätter bra. Den EP-aktivitet som tidigare visade tendens till Infantil spasm har försvunnit. Den syns inte längre på mitt EEG. Mycket, mycket bra - underbara nyheter!
:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis hela familjen! hoppas ni har en skön helg tillsammans med nära o kära! Tänker på er, speciellt dig Freja! Många kramar!

Anonym sa...

Hej söta familjen! Jag och mamma läste just kommentaren på hennes blogg och vi tyckte att det var väldigt fint skrivet, tack! Det var ju Frejas fina blogg som inspirerade oss till att börja blogga. Jag hoppas att vi kan ses snart, tänker på er mycket! Ni är ena riktiga kämpar och inspirerar mig till att kämpa på också. STORA KRAMAR, Emily