2008-07-20

Tyvärr - speedad igen

Mina glädje övergick till galenskap igår kväll. Helt plötsligt ville jag inte längre äta eller sova på egen hand. Jag är kallsvettig och jag har kräkts. Ylva har under natten lyckats få mig att sova 2 timmar och 50 minuter, vilket innebär att jag lyckats skrapa ihop 5 timmar senaste dygnet. Hur sjukt det än kan låta så känner vi oss ändå nöjda med det. Jag sover bara i famnen om jag sover, så Ylva har haft mig i famnen heeeela natten. Det går åt en hel del energi att vara så här glad - genom att ge mig mat varannan timma så tror vi att mitt beteende dämpas något. Jag visar ingen hunger när jag mår så här, jag är helt aptitlös. Det som händer är istället att jag blir mer och mer speedad ju mer hungrig jag blir. Visst är det märkligt!

Nu kommer mamma, äntligen har hon sovit klart. Vilken sjusovare hon är...
;-)

Inga kommentarer: