2008-07-09

Ny DHA på G

Det var länge sen jag skrev. Jag mår bra men har faktiskt haft en knasig vecka. Det började i fredags då vi var på sjukhuset och gjorde EEG nr. 13. Jag var extremt speedad och hade mycket svårt att komma till ro. Därefter följde några dygn med mycket fart och fläkt och lite sömn. Inte vakenperiod på samma sätt som tidigare utan någon form av mellanting - en kvasivariant. Första natten sov jag 3 timmar, den andra 5 timmar, den tredje 7 timmar - så givetvis blev jag trött som tusan. Nu har jag varit väldigt trött i 3 dygn. Börjar piggna till något, hoppas att imorgon blir en pigg och glad dag. Det har mest regnat senaste tiden så jag har tajmat det väl...
;-)


Ikväll var moster, mormor och morfar här på middag. Det var mysigt. Jag fick sova i mosters famn. Vi gungade i min och mammas nya gungstol. Den är verkligen rogivande.



Var 6-8 vecka köper vi transport av frusen DHA från Barcelona till Stockholm. Själva DHA-preparatet får vi gratis från snälla dr. Martinez men transorten till Sverige måste vi givetvis betala själva. Igår bokade mamma ny DHA-transport - lämnar Barcelona på måndag. Den skall enligt plan anlända i Stockholm på tisdag. Tur att farmor och farfar är snälla och hämtar upp den åt mig och levererar till Gotland. Nästa lördag kommer dom nämligen till Gotland. Som jag har längtat. Det ska bli så roligt!

Inga kommentarer: