2008-07-18

Frejabröd

Idag har jag lanserat min första produkt. Frejabröd. Det är ett supersmarrigt filmjölksbröd med en massa goda grejer i. Jag hinner inte göra allt själv så pappa har hjälpt mig att baka och mamma med förpackningsdesign. Mina bröd säljs på Strandcafét och i Semesterbyn i Ljugarn. 35 kr kostar ett bröd. Jag hoppas såklart på försäljnings-succé. Kunderna har frågat efter produkten innan den kom ut på marknaden så den är hett efterlängtad. Det blir spännande att se hur det här kommer att gå...



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gott! Den typen av bröd gillar vi massor så vi lovar att komma och köpa när vi kommer till Gotland! Kram från Magnus och mig

Anonym sa...

Va eget bröd, det måste jag få smaka! Jaså mamma lyckades till slut få en bild på din första tand. Vad snällt av dig o gapa o visa tycker jag. Syns snart....

Anonym sa...

Bra med gott frejabröd, hoppas vi får smaka nån gång, din mammas morbro vill också smaka.