2008-07-06

Moster Rodd

Äntligen har min moster Malin kommit till Gotland så nu är hela Bergnerklanen samlad hemma på ön. Min moster Malin är galen i rodd. Med sig till Gotland har hon sin MINST lika roddtokiga kompis Eva och en tjusig tvåmannabåt. Tillsammans ska dom "rodda Gotland" i sommar. Följ Malin och Eva på http://www.dynamitduon.se/.


Ikväll var premiärturen - öppna havet i Ljugarn. Tufft! Det var lite knivigt att ta sig ut men min starka pappa hjälpte till. Tur att pappa är så modig och att han hade nya gummistövlarna på sig. Heja pappa! (Jag tror att pappa vill vara med i roddgänget... om han bara vågade fråga...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att familjen är samlad, vi längtar så mycket efter er!!!
Lisa, Mac och Lo

Anonym sa...

Hej Freja!
Kul att moster Malin kom så har du ytterligare någon att busa med! Vi har bestämt att vi är på Gotland v. 32-33, dock har vi inte kommit fram till när vi ska vara i När /Lokrume så så det återkommer vi med.
Hälsa alla!
Kram från Magnus och mig!