2008-07-13

Lyckad natt

5 1/2 timmas sömn blev det i natt - över förväntan. Det är alla väldigt glada för idag. Max 3 timmar hade mamma vågat hoppas på. Men jag ville bara sova i famnen, så fort Ylva och Jonna försökte lägga ner mig så blev jag klarvaken igen. Dom försökte några gånger, men det fick dom snart ångra.... Börja om från början, börja om på nytt. Klockan 03.00 fick jag Melatonin som hjälp på traven men det ger inte speciellt mycket. Visst somnade jag 1 timma senare men bara i 45 minuter. Mat varannan timma är en liten hjälp - jag gör av med stora mängder energi när jag är så här hyperaktiv. Ju hungrigare jag bli desto mer crazy blir jag.

Nu är mormor här och hjälper till så att mamma kan städa huset. Det börjar se ut som ett riktigt råttbo här hemma, det är bäst att hon städar så att vi inte skrämmer bort våra underbara assistenter.
:-)

Inga kommentarer: