2011-04-19

Spännande!


Det är så roligt med ett nytt sätt att förflytta sig. Gamla vanliga vagnen går såklart jättebra men det är så himla långsamt ibland. Med cykeln kan vi susa runt ett varv här på byn på nolltid. Och om jag inte trivs och vill hem så går det snabbt som ögat. Bra, bra, bra! Bra både för mig och för mamma och pappa. Det känns annorlunda att åka i den här vagnen. Jag sitter annorlunda, vinden kommer mot mig på ett annat sätt, vagnen rör sig annorlunda... jag liksom flyter fram på ett annat sätt och det är skoj. Ikväll blir det middag hos mormor och morfar... packa cykeln så far vi.
:)

4 kommentarer:

Jonna sa...

Så smart! Motion för föräldrar o roligt för dig Freja!

Paula sa...

Toppen! - Va kul för er alla :)! KRAM

Dessi sa...

Så härligt det ser ut Freja, förstår verkligen att det är fina grejer att susa fram i nya vagnen på ditt favvo ställe!

Katarina sa...

Va bra att ni fick tag på en cykelvagn! Ser ut som att du har det fint där Freja! :)