2011-04-09

Begagnad Chariot Carrier CX1 sökes

Jag skulle så gärna vilja kunna cykla med min mamma och pappa. Jag vet att det kommer aldrig att gå men jag har spanat in en cykelvagn som heter Chariot Carrier CX1 som jag tror skulle passa mig alldeles utmärkt. Jag fick provsitta en sådan vagn i vintras hos en snäll tjej som bor här nära oss och jag satt verkligen bra i den. Eftersom vagnen dessutom kan användas som vanlig barnvagn och skidsläde så slår vi tre flugor i en smäll. Vi gillar ju även skidor på längden men min skidpulka börjar bli svår att använda nu när jag är så stor. Hur som helst... om det är någon som själv vill sälja eller känner någon annan som vill sälja en begagnad Chariot Carrier CX1 så maila gärna till min mamma.
(elin.bergner1@comhem.se)

2 kommentarer:

Skalmans mamma sa...

Hej Freja! Förstår att du vill ha en sån fin cykelvagn. Ville bara tipsa dig om att mina föräldrar tagit tumble formen och satt i cykelvagnen (en nordic cab) så nu sitter jag som en prins.
Kramar från Emil (Skalman)

dessi sa...

Hej Freja,

tror du inte din mamma kan hitta en fin till dig på blocket? Jag letar oxå efter en, men den som är modellen större. Lycka till!