2010-02-08

Nappen - välkommen tillbaka!

Nappen har alltid varit min bästa vän. Men så förra året efter min CI-operation så slutade jag suga på nappen. Bara sådär helt plöstligt - från 100% till 0%. Jättekonstigt.

Mamma och pappa har varit himla bekymrade över detta men har ändå fortsatt att försöka påminna mig om min gode vän nappen. Det har gått ganska dåligt men så idag när vi skulle promenera till dagis så satte mamma in nappen innanför overallen så nappen fick lite stöd av kragen. Ååååååhhhh... det var så mysigt... jag smaskade på min fina napp hela vägen till dagis. Jag snuttade jättefint på den och mamma blev så glad. Kanske ligger problemet i att hålla den på plats - inte snuttandet. Välkommen tillbaka min kära och efterlängtade vän!

3 kommentarer:

signe sa...

Fina Freja! Vilka pussvänliga kinder du har!

Paula sa...

Freja! Underbart att få se dig igen! Jag har verkligen längtat efter dig. Va mysigt med nappen. Många kramar och hälsa mamma välkommen hem. Kramar

sara sa...

Sötnos nummer 1!/Sara J