2009-01-18

Thailand

Mamma akte till Thailand haromdagen. Familjesemestrar tillsammans ar valdigt svart sa vi far nog lara oss att semestra pa varsitt hall. Valdigt vemodigt, men personligen tycker jag att det ar skont att fa stanna hemma med pappa. Mamma har det sa gott sa gott i Thailand. Hon ligger pa stranden, far thaimassage, footscrub, badar och myser. Resan ner blev en jobbig historia. Tekniskt fel pa planet och forsening pa sex timmar. TYPISKT! Lite oroligt efter Hudsonmiraklet, mamma flyger ocksa Airbus. Hon och moster Malin tog en sista minuten for att mota upp med mormor, morfar, morbror Johan och hans familj. Bra tycker jag och pappa. Mamma behover verkligen fa lite avkoppling och vila. Tank vilken pigg mamma hon kommer att vara nar hon kommer hem igen. Mamma pratade med pappa i telefon igar. Hon saknar oss massor, massor, massor. Sa mycket att hon far alldeles ont i magen. Men en vecka gar fort, sa snart ses vi igen. Puss, puss till mamma fran mig och pappa.
:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mamma, hoppas du mår bra kram Freja

Anonym sa...

Vad skönt för mamma, jag vet hur mycket man kan längta! Men njut och kom hem utvilad.
Kram Lisa

Anonym sa...

Hej Freja,

låter som din mamma har det riktigt skönt i solen och värmen, man blir riktigt avundsjuk.. men hon är värd varenda liten minut. Hoppas att resan hem går bättre. Sköt om er, kram från Dessi

Anonym sa...

Instämmer i att din mamma förtjänar att få koppla av lite och se solen! Se till att skicka iväg din pappa någonstans sen också, men passa först på och njut av din egentid med pappsen och busa ordentligt med honom. Stor kram från mig och Mangan