2009-05-17

Step-by-step

Igår fick jag en ny leksak från min logoped på Habiliteringscentret. Det är en liten låda med en stor röd knapp på. Den kallas för Step-By-Step och i lådan kan man spela in ljud. När man sedan trycker på knappen så aktiveras de olika ljudslingorna. Mamma spelade in några av mina favoritsånger på den lilla lådan och nu när jag trycker på röda knappen så spelas musiken upp. Underbart!

:-)

Jag håller fortfarande på och lär mig, men det går faktiskt ganska så bra. Det är verkligen konstigt att själv kunna påverka om det ska låta eller inte låta.

10 kommentarer:

Lisa, Henke o Alva sa...

Vad underbart Freja! Ja visst är det härligt med musik - särskilt om man själv kan bestämma om man vill ha det eller inte. Suveränt! Du får spela din favvolåt då vi ses igen. Vi har mest varit sjuka så vi ska föst krya på oss innan vi ses igen. Sköt om dig!

Anonym sa...

Härligt Freja, det är så underbart med musik! Du får se till att Mamma eller Pappa förser apparaten med alla dina favvolåtar!

Hälsa dina föräldrar och vi tänker på dig!

Patrik och Maria

Sara K sa...

Låter helt fantastiskt - vad de kommer på! Kan inte titta på filmen på jobbet, men då har jag något att se fram emot när jag kommer hem!

kram

Anonym sa...

Men vilken duktig tjej!!

Katarina sa...

Vilken bra grej! Nu kan du spela dina favoritlåtar precis när du vill! Kram

Peter sa...

Namen sa jattekul du verkar ha med den dar lilla sangladan. Underbart att se dig i action. Mer video av dig vill jag se :)

Jonna sa...

Underbar sak o att du får dina älsklingsmelodier! Sen att du själv kan trycka, kanonbra! Jag älskar de här sekvenserna när man får vara med dig en stund. Mera videoklipp! Tänker på er alla!

Zoey sa...

Hej lilla Freja, vad kul med en ny leksak, det där är mina favoritsånger också. Kram kram från Zoey

Lisa sa...

Hej Freja,
Helt otroligt duktig du är, vad häftigt att se!!! Mera video mera video!
Kram Lisa

Lisa sa...

Hej Freja,
Helt otroligt duktig du är, vad häftigt att se!!! Mera video mera video!
Kram Lisa