2008-12-01

Tuffa jag


Här ligger tuffa jag och vilar i pappas famn. Idag åkte mormor hem till Gotland igen. Hon har varit här i en vecka för att hjälpa mamma och pappa. Assistenten sa nämligen upp sig samtidigt som mamma och pappa blev sjuka och som vi hade tuffa dagar på sjukhuset. Skön tajming. Vilken tur att mormor kom och lekte med mig. Det tyckte jag var jätteskoj.


Idag fick mamma ett brev på posten av Dessi. Hon skrev nog något snällt för mamma blev så rörd att hon sitter här brevid och gråter nu. Tack snälla du!
:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Freja.

Vilka fina knästrumpor du har! Eller... är det benvärmare? Var har du köpt såna? Jag kanske också skulle ha... likadana, du och jag.

Puss och kram
Moster M

Anonym sa...

hej freja. det var inte meningen att göra din mamma så rörd. du förstår det var bara en liten grej för att du har världens bästa mamma. vi hörs snart igen, kram dessi