2011-07-09

Jag fick en plats på förstasidan


samt sidan 26-27
och sidan 28.

6 kommentarer:

Therese sa...

Hej fina famijen ! Har läst om er i tidningen idag o kunde givetvis inte låta bli att kika in på bloggen ! Hon är otroligt vaker er midsommarflicka, och ert liv berör mig djupt.
Vi förlorade själva en 2-årig son i cancer 2006, så många tankar ni beskriver är så som jag minns våra egna. Vi visste oxå, men inte när... att förbereda sig, men framförallt LEVA varje dag. Det gjorde vi, precis som ni. Fortsätt njut, och va rädda om er. Kommer fortsätta följa eran blogg. Kramar

www.williamhedman.dinstudio.se

www.theresehedman.bloggplatsen.se

Lisa sa...

Kram till er alla finingar!

Paula sa...

Åh vilken fin text. Blir så berörd (som alltid när jag läser om dig Freja och er som familj).

Ni kämpar så tappert alla tre på olika sätt. Har sagt det många gånger förr men säger det igen - Ni är beundransvärda Elin och Jakob och Freja du är min hjältinna!

Kärlek och styrka till er!

Anonym sa...

Hej! Har följt er blogg under drygt ett år. Njutit många gånger på fina Strandcaféet när ni drev det och bakar ofta "Frejabrödet" som jag antar är just Frejas bröd!
Ljugarn är så fint och i augusti är vi alltid där och jag hoppas ni får en fortsatt fin sommar.
//Lena

Anonym sa...

Jag blir alldeles varm i kroppen när jag läser om er.. Vilken lycka för Freja att hon fick just er till föräldrar!!
Fortsätt ta hand om varandra, nu ska jag gå och krama mina barn lite extra! /Linda

Samuel sa...

Hej!

Ett väldigt fint reportage i GA. :) med mycket fina bilder.
Det var härligt att träffa er alla i sommar igen. :)
Hoppas det går bra med Pigan i sommar. Vi var där premiärdagen och det var grymt bra! Kommer garanterat igen.
/Samuel