2009-10-05

Virus?

Senaste 3 dagarna har jag varit RIKTIGT - RIKTIGT - gnällig. Jag har varit väldigt trött, haft lite feber (dock inte så hög), skrikigt mycket, krampat mycket och varit allmänt missnöjd. Därför fick jag åka till sjukhuset idag. Men idag testade vi ett nytt ställe - Barnläkarmottagningen på Lidingö sjukhus. Suveränt ställe! Jag fick en besökstid och behövde inte sitta på någon akutmottagning och läkaren var jättebra. Vi gjorde alla klassiska moment för att leta efter bakteriell infektion - men inget napp. Snabbt gick det också, efter en timma var jag därifrån... Skönt, då behöver vi inte oroa oss för elaka baciller. Vi håller tummarna för att det "bara" är en förkylning... och att det snart går över .

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig Freja, vad jobbigt för dig. Hoppas innerligt att du mår bättre idag. Tänker på dig/Kram Paula

Karro sa...

Nu tror jag demensen släppt lite. Idag kom jag in med min inloggning.

Vad skönt med ett lite trevligare mottagande hos doktorn. Malte har också råkat på något virusaktigt. Feber och arg och ledsen, kanske ont i halsen. Det verkar vara mycket som går och då förmodar jag att Freja är extra mottaglig förstås. Kämpa viruset Freja! Vi tänker på er. Kramar!

Jonna sa...

Tänker på dig nästan varje dag Freja gumman! Du o din familj e så modiga o tappra. Nu e hösten här har du varit något på ditt älskade Gotland?

Sara K sa...

Skönt med en doktor när som funkar! Och bra att det inte verkar vara något allvarligt! Ibland mår man ju lite risigt utan någon särskild anledning... Vad god äppelmusten såg ut att vara!
Kram