2011-05-18

Nefrologen ringde idag

Min nya doktor nefrologen är verkligen på hugget. Han återkopplar snabbt som ögat och ringer tills han får tag i någon av mamma eller pappa. Idag ringde han för att meddela att allt såg bra ut från ultraljudet på hjärtat. Jag behöver inte medicineras som det ser ut idag och han liksom vi väntar gärna med det tills det verkligen verkligen behövs. Mediciner kan ge de konstigaste av biverkningar så jag aktar mig noga.

Nefrologen planerar in mig för återbesök om ca 6 månader. Bra besked. Bra doktor. Bra för oss!

5 kommentarer:

Jonna sa...

Härligt besked! Kramiz

Anonym sa...

Hurra för bra läkare, äntligen får man väl säga. Blir så väldigt glad för er skull :-))

Kram från Camilla i Uppsala

Helena sa...

Heja Freja! Heja doktorn!

Paula sa...

Underbart! Kram

Dessi sa...

Så härligt Freja med fina besked och en bra läkare! Du är ju värd det bästa, kram dessi