2008-08-01

Veckorapport

Senaste veckan har flutit på som vanligt. Mina "ups and downs" kvarstår men det är mycket mjukare än innan. Jag är fortfarande mycket vaken ibland, men inte lika vaken och inte lika länge. Jag tappar fortfarande aptiten ibland, men inte helt som förut. Jag blir fortfarande ängslig ibland, men inte lika ängslig. Den största skillnaden är att jag kommunicerar mera, jag är med i matchen på ett helt annat sätt. Den största likheten är att jag fortfarande blir himla trött och sover länge - nästan lika mycket som förut faktiskt.


Mina kramper har INTE förvärrats, så den minskade dosen Sabrilex kvarstår. EEG på måndag - då får vi utvärdera. Mamma pratade med doktor Seiersen på ALB om de ryckningar jag har haft. Han tror inte att det är kramper så vi utgår från det. Hoppas verkligen att EEG:t kommer att se fint ut. Det vore underbart att kunna minska medicinen ännu mer, jag blir en helt annan tjej då.

Jag badade idag för första gången sedan operationen. Jätteskoj. Det var så varmt och klibbigt idag så det var verkligen skönt att få plaska i min nya bassäng som jag fick i 1-årspresent. 37 grader höll vattentemperaturen - mycket behagligt. På bilden syns jag i mitt nya badlakan... med mitt namn - precis som Rocky Balboa. :-) Visst är jag förtrollande vacker!














Ikväll har jag varit så gó och glad. Vi har busat och skrattat hela kvällen.




















Är faktiskt lite Speedy Gonzales i skrivande stund. Har precis vaknat från en powernap, ni vet mina klassiska 30 minuter. Blir spännande att se hur natten blir... sova eller inte sova... hhhmmmm, vi får se hur jag gör.

Godnatt, godnatt!

Inga kommentarer: