2013-04-18

Status ok

Här på Q80 har det precis varit föräldrabyte. Pappa har åkt hem för att sova lite och mamma har kommit med nya krafter. Jag mår inte sämre än igår så det är bra men jag är ändå märkbart tagen och däckad av infektionen.

Vi inhalerar regelbundet och var åttonde timma får jag antibiotika intravenöst. Har kräkts på morgonen - ofantliga mängder slem - men annars får jag behålla både mat och vatten. Jag har åter börjat kissa som vanligt. Igår kissade jag knappt på hela dagen så jag oroade min omgivning ganska ordentligt. Röntgen visade inget vatten i lungorna så det var en stor lättnad.


1 kommentar:

dessi sa...

heja dig freja!! blir så glad när jag läser att läget trots allt är under kontroll. skickar all min kraft till dig. kämpa på finaste du.
kram till hela familjen