2012-12-20

Min kusin Max

Se bilderna och läs berättelsen om min underbara lilla kusin Max.
http://essencevitae.com/max/

Jag har inte berättat något tidigare här på bloggen för jag ville att Max och hans föräldrar skulle få berätta sin egen historia. Det är så konstigt att Max liksom jag är så svårt sjuk. Varför kunde det inte räcka med mig? Men nu är det som det är och Max föräldrar är verkligen de allra allra bästa föräldrar som han någonsin kunde ha fått. De axlar sitt nya liv, alla dessa nya prövningar med ett stort mod, otrolig styrka och en outtömlig positiv energi. Vi är verkligen imponerade. Vi beundrar er och vi älskar dig fina lilla Max. Min mamma och pappa kommer att göra allt de kan för att hjälpa din mamma och pappa på traven.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken historia om mycket kärlek. Vet inte om det finns något intresse i att läsa blogg om detta, men jag har följt Honungspojken som har samma sjukdom som Max.
Vilken söt lucia och tärna ni fick njuta av :-)

God Jul och Gott Nytt År
önskar Camilla i Uppsala

Anonym sa...

Så vackert och sorgligt på samma gång. Vilken styrka att ni har varandra i detta.

God Jul hela familjen! Jag önskar er en mysig jul och att du kära Freja får må bra! Kram Paula

Honungspojkens mamma sa...

Åå vilken fin text och vilka otroligt vackra bilder på din lilla kusin! Vi såg bilderna härom veckan. Lilla fina Max... Hans föräldrar får såklart jättegärna höra av sig till oss om de någon gång känner att de vill det. Kram